הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות בתוך הבית צמוד למרזב פנימי

    (מירב)

    שלום רב,אני גרה בקומה 9 מתוך 14 (בניין בן 15 שנה).באחד החדרים יש רטיבות בקיר, חלק מהקיר נפוח ומתפורר.באותו מקום עובר מרזב פנימי לאורך כל הבניין.שאלותיי: מה הבעיה בדיוק ואיך ניתן לתקן את המרזב?האם התיקון ועלותיו חלים על הדייר או וועד הבית?אודה לתשובות והמלצות מה לעשות ולמי לפנות.

    • · תיקון רטיבות בקיר ליד מרזב פנימי

      (גבי)

      שלום מירב,

      ראשית יש לבדוק אם הבעיה היא בקיר או במרזב. שני האזוריםאמורים להיות מתוקנים על חשבון ועד הבית, מכיוון שהן הצינור הראשי והן הקירות החיצונייםנחשבים לחלק מהרכוש המשותף.

      אם הרטיבות נמצאת ליד מיקומו של המרזב בקיר, סביר להניח שזו הבעיה אך אפשרגם לבדוק אתצינור המרזב באמצעות בדיקת הצפה. בדיקת ההצפה מתבצעת באמצעות החדרת בלון גומי למקום הנדרש. לאחר שמנפחים את הבלון בתוך הצינור ממלאים את הצינור במים עד לגובה הרצוי (ולא עד לגג) וממתינים במקום לראות אם מופיעהנזילה.

      אם מתגלה נזילה אפשראפשר לתקן את הצינור מבפנים באמצעות ציוד מקצועי. מחדירים לצינור, עד למקום המדוייק, טלאי שספוג בחומר אפוקסי. לאחר שהאפוקסי מהודק לדפנות הצינור ומתייבש- מתקבל טלאי חזק ביותר שפותר את הבעיה לגמרי.

      מצד שני- אם הרטיבות שבקיר אינה מופיעה בדיוק ליד מיקומו של המרזב, כנראה שישנה בעיה אחרת, דהיינו ליקוי באיטום החיצוני של הקיר.

      אם תשאירי את פרטיך במדור צור קשר נוכל לסייע ו/או להפנות אותך לאיש מקצוע לתיקון מרזבים מבפנים.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן