הוספת הודעה חדשה
  • · חול רטוב

    (מוטי)

    שלום רב,

    היתה לי הצפה בבית מדוד שנזל. הדוד היה בחלל הגג מעל הקומה ה-2.הביטוח אישר להחליף את הריצוף בקומה העליונה.הוא לא אישר בקומה התחתונה.לקחתי בדיקה פרטית כדי לבדוק האם החול רטוב מעל 6 אחוז.כרגע ממתין לתוצאת המעבדה.במידה ויש מתחת לשישה אחוז , האם יכול להיות מצב שתתחיל לצאת רטיבות בקירות?דרך באמבטיה בקומה זו יש לי ריצוף כהה ורובה כהה והתחילו לצאת כתמים לבנית, כמו אבנית על פסי הרובה.במידה וזה מעל 6 אחוז האם חכרת הביטוח תממן החלפת הריצוף.

    תודה, מוטי

    • · החלפת חול רטוב תחת ריצוף

      (גבי)

      שלום מוטי,

      בדיקת הלחות מבוצעת במספר מוקדים בלבד ולא על כל השטח. כך שלפחות מהבחינה התאורתית עדיין יתכן מצב שבו תהיינה היקוויות מים שונות שלא התגלו ואשר יוכלו לגרוםלעלייה קפילארית של רטיבות בתחתית הקירות. לא ניתן לחזות זאת מראש אך אם בכל השטח תהיה פחות מ 6 אחוז רטיבות, לא תהיה שום עליה קפילארית של רטיבות.

      לגבי תביעת חברת הביטוח אי אפשר להיות נחרץ לכאן או לכאן. המתן לבדיקה ואם תוצאותיה יהיו גרועות ("רטובות") תוכל לתבוע את הבטוח. מנסיוני קשה מאוד לקבל את הפיצוי המלא מחברות ביטוח כך שיתכן שיהיה עליך לפנות לשמאי ולעו"ד פרטיים. יש לציין כי כבר כעת הצלחת "להוציא" מהחברה הרבה מאוד.

      בהצלחה,

      גבי

      • · חול רטוב

        (מוטי הומינר)

        שלום גבי

        שלושת הבדיקות היו מעל 6 אחוז. 6.2,6.3,6.6.כמו"כ בימים האחרונים במספר קירות יש מעל הפנלים התפוררות של הקיר וכן צבע צהוב של פטריות למיניהן.האם במקרה כזה יש קייס מול חברת הביטוח? אני רוצה להוציא מהם החלפת ריצוף.היה לי בית נאה ונחמד וכעת כולו מתחיל להעלות רטיבות מלמטה למעלה.

        תודה. מוטי

        • · ביטוח דירה נגד רטיבות

          (גבי)

          שלום מוטי,

          אחוז הרטיבות הוא גבולילמדי ואם ישנם רק מעט סימני רטיבות מעל הפנלים הם ממילא צפויים להעלם מעצמם במהלך הזמן.

          יחד עם זאת תוכל להתייעץ עם עו"ד מתאים שמתמחה בנזקין וליקויי בניה ואפשר גם להזמין בדיקות נוספות בנוסף לשלושת הבדיקות שביצעת.

          בהצלחה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן