הוספת הודעה חדשה
  • · הדבקת אריחי קרמיקה שנפלו

    (עזרא)

    שלום,ברצוני להדביק אריחי קרמיקה שנפלופרקתי (בערך 1 מ"ר). השיכבה מתחת לאריחים נראית חזקה ויציבה (לא בדיוק ברור למה האריחים נפרדו ממנה) וחשבתי להדביק אליה עם שרמיק.יש מספר מקומות (בעיקר מתחת לפינות הקרמיקות המקוריות) שבהם אין מילוי - באיזה סוג טיט אני צריך להשתמש למילוי החורים, וכמה זמן להמתין לפני הדבקת הקרמיקה?תודה, עזרא

    • · הדבקת אריחים שנפלו

      (גבי)

      שלום עזרא,

      לא ציינת בשאלתך אם מדובר על אריחים במקלחת, בשטח סגור / פתוח, או בקיר חיצוני. ישנו היבט בטיחותי לנושא נשירת אריחים כך שרצוי שתוסיף עוד נתונים.

      באופן כללי- אם מדובר על קיר פנימי שאין בו בעיתה בטיחותית (גובה) ואם כבר יש בידך את ה"שרמיק" - תוכל להשתמש בו. תוכל גם למלא אתו את החללים בפינות ולאחר הייבוש (למחרת) להמשיך בעבודות. אם החללים גדולים במיוחד תוכל גם למלא אותם בתערובת מלט+חול+דבק.

      בהצלחה,

      גבי

      • · הבהרות

        (עזרא)

        קודם כל תודה על התשובה :)מדובר על קיר מקלחת פנימי. עומק החורים כעומק הטיט הקודם (בערך 1-2 ס"מ) והגודל 5X5 (בערך). שרמיק יתפוס כאן או עדיף טיט+מלט ? אם טיט+מלט כמה אני צריך לחכות עד ההדבקה?עוד אין לי את השרמיק יש המלצה למשהו פשוט ולפחות בחוזק זהה?

        • · תיקון בקרמיקה

          (גבי)

          שלום עזרא,

          אנא קבל התנצלות על העיכוב במענה...

          אפשר לתקן עם תערובת או צימנטית ואפשר גם עם הדבק עצמו. בשני המקרים תצטרך להמתין לייבוש התיקון (כ 24 שעות). להדבקה ולתיקון מקומי / קטן שכזה תוכל לעבוד עם "שרמיק" או עם כל דבק קרמיקה אחר שתמצא בחנות.

          בהצלחה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן