הוספת הודעה חדשה
  • · איטום סביב צנרת בגג

    (יעקב)

    שלום רב,

    במקום שאני שוכר יש מקטע של גג שעשוי מלוחות פאנל מבודד (שתי שכב` פח גלי ובאמצע בידוד). בעבר פתחו בפאנל הזה פתחים למעבר צנרות למיניהן. פתח אחד גדול לארובה (שעדיין במקום ובמצב טוב)ואחד קטן לצנרת של מדחס.

    בגשם האחרון הופיעה רטיבות סביב שני הפתחים הללו. עליתי לגג וראיתי שסביב שני הפתחים נעשה איטום צמנטי כלשהו, שנראה כבר דיי ישן, סדוק וקצת מתפורר. כנראה שהמים חודרים דרך הסדקים שנוצרו בין ההאיטום ובין הפאנל. סה"כ מדובר בנקודות קטנות יחסית.

    רציתי לדעת איזה איטום מומלץ. אני מחפש פתרון זריז ופשוט ככל האפשר, בלי להתחיל לפרק את כלהצמנט ולהתחיל מאפס. חשבתי על משחת איטום ביטומנית (מסטיגום או דומה) לסתימת הסדקים ולציפוי הצמנט. האם זה יעשה את העבודה?

    תודה מראש!!!

    • · איטום כניסות צנרת אל גג פאנל מבודד

      (גבי)

      שלום יעקב,

      מלכתחילה כלל לא היו אמורים להשתמש בבטון לאיטום מעברי הצנרת. סדיקה בין הבטון לבין הפח היא פשוט בלתי נמנעת. כך שאם ברצונך באיטום נכון יהיה עליך לפרק את כל הבטון ואחר כך לאטוםאת המירווח בין הצינור לפח עם מסטיק פוליאוריטני כגון "סיקפלקס" (בהנחה שהרווח סביב הצנרת אינו גדול מדי).

      אם בכ"ז אינך מעונין להסיר את הבטון תוכל למרוח מעליו כל חומר אקרילי משחתי, במספר שכבות, ועם המתנה לייבוש בין השכבות (כ 24 שעות). החומר האקרילי יאחז היטב הן על הבטון והן על הפח.

      החומר הביטומני שהזכרת יאחז גם כן, אלא שהוא אינו אמור להישאר חשוף לשמש. ואם תשתמש בו- צבע אותו לאחר מספר ימי ייבוש ב 2 שכבות של צבע אקרילי חיצוני.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן