הוספת הודעה חדשה
  • · איטום גג

    (שי)

    שלום רב שמי שי אני מתגורר בקומה האחרונה ואטמו את גג הבית המשותף ביריעות בטומניות עכשיו השאלה שלי היא לגבי טיב העבודה ולגבי הטיפול בדודי השמש. יש חלקים בגג שהיריעות לא צמודות לגג ונראה כי יש בהם בועות אוויר כלומר לא מוצמדות היטב האם זה תקין? כמו גם בקוביות בטון האיש איטום לא המשיך את היריעה על הקוביית בטון האם זה תקין? והאם לגבות 2500 שקל רק על הרמת שניי דודי שמש והחזרתם על גבי אבני דרך שמונחות על חתיכת יריעה נוספת האם זה גביית מחיר ריאלי? אשמח לתגובה תודה.

    • · בדיקת איטום גג עם יריעות, מחירים

      (גבי)

      שלום שי,

      בועות אויר גדולות או מרובות ביריעות הנן סימן מובהק לעבודת הלחמה חפוזה ורשלנית. בעקרון לא אמורות להיות בועות כלל.

      לעיתים קורה (גם זמן רב לאחר סיום העבודה) שנוצרות בועות קטנות ביריעות שגודלן כ 15/20 ס"מ. ברוב המקרים אין טעם לתקן בועות שכאלו ועדיף להשאירן במקומן מכיוון שהתיקון עלול לגרום ליותר נזק מתועלת. אך אם מדובר על בועות רבות או גדולות - העבודה שבוצעה פשוט לקויה.

      בנושא מחיר הרמת הדודים- המחיר אכן נשמע מופרז, אך חסרים נתונים בשאלתך:

      אם הדודים היו ישנים ורקובים ו/או שקועים בתוך שכבת הזיפות הישנה והיה צורך לבצע תיקונים בגג ו/או להזמין אינסטלטור למקום, המחיר היה יכול לשקף זאת. מאידך, אם כל מה שנדרש היה להרימם מעט על מנת שיוכלו להניח מתחתן אבני ריצוף ויריעה- המחיר מופרז. בעקרון היה עליכם לסכם מחירים לפני ביצועה של העבודה. לא סביר לקבל דרישות לתוספת תשלום- רק לאחר סיומה.

      בברכה,

      גבי

      • · איטום גג

        (שי)

        גבי תודה על ההסבר המפורט, רציתי לחדד שהיריעות הונחו רק לפני כשבועיים ומיד לאחר העבודה שמתי לב לבועיות אוויר בגודל של 20 ס״מ בערך במספר מוקדים וגם את הקוביות בטון הוא לא שם עליהם יריעות פשוט לא עלה על הקוביות בטון. ובנוגע לדודים הם דודים רגילים שיושבים על אבני שפה ולא שקועים בגג ובמצב די חדש אפילו, האם בהתחשב בנתןנים הללו זה סביר? ןעוד שאלה קטנה מה ההבדל בין יריעה של 4 מ״מ ל5 מ״מ?

        • · איטום גג ביריעות ביטומניות, קוביות בטון

          (גבי)

          שלום שי,

          היה על הקבלן לכל הפחות לטפס עם היריעות על הדפנות של קוביות הבטון.

          כפי שציינתי קודם- לא אמורות להיות בועות אוויר כלל. אך אם מדובר על מספר מצומצם של בועות קטנות אין טעם לתקנן. יש כמובן לבדוק בשטח במה בדיוק מדובר ותוכל גם לצרף תמונות אם תרצה בכך.

          הרמת דודים מעל אבני שפה אינה מחייבת תוספת במחיר, ברוב המקרים. גם אם נדרשת הרמת הדוד לצורך הלחמת היריעות מתחתיו, עדיין המחיר שקיבלת הנו מוגזם.

          יריעה בעובי 5 מ"מ פשוט עבה יותר וטובה יותר מה 4 מ"מ. אך אפשר להשתמש גם ב 4 מ"מ. את סוג היריעה היה עליכםלסכם מראש עם הקבלן לפני תחילת העבודה.

          בברכה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן