הוספת הודעה חדשה
  • · הבדלים בין מסטיקים שונים של סיקה

    (רונן)

    שלום גבי

    אודה לך באם תוכל לעשות קצת סדר בדומה ובשונה במגוון חומרי האיטום של סיקה (המסטיקים) כגון הפרו3, הייפלקס250, 11אף סי והקונסטרקשן.

    שוחחתי עם מספר סוכנים/יועצים טכניים של גילאר ומכל אחד שמעתי משהו אחר, שלא לדבר על כאלו שהיו קצרי רוח כאילו שגוזלים את זמנם.

    מדפי המידע באתר של גילאר קשה להבין מה הם הניואנסים הייחודיים לכל מוצר וכיצד להתאימו לצרכים. מומלץ שם להתייעץ ביועצי החברה, אך כאמור אלו מספקים מידע סותר או שעונים לך בשברי מילים ובקודים.

    תודה

    • · מסתיקים פוליאוריטניים של סיקה, ”סיקפלקסים”

      (גבי)

      שלום רונן,

      מצטער על העיכוב. מענה מלא לשאלתך יכול למלא דפים / מאמרים שלמים ומחייב טבילה עמוקה בעולם הכימיה...

      באופן כללי ישנם מספר פרמטרים קבועים ואחרים שעל פיהם בוחרים ומקטלגים את חומרי האטימה הגמישים (המסטיקים) ושאותם אפשר לראות בדפי המוצר של כל החומרים. תוכל לראות מילון מונחים שהקמנו בזמנו באתר המקביל ובו מספר הגדרות בסיסיות על תכונותיהם שלאלסטומרים.

      התכונות העיקריות הן: מודול האלסטיות של החומר, קשיות החומר, Movement Accomodation Factor, ו- Elastic Recoveryואחרות כגון צמיגות החומר, זמן ההתקשות הראשונית שלו- ועוד.

      לגבי מוצרי סיקה שהזכרת, להלן מספר הבדלים בסיסיים:

      "סיקפלקס קונסטרקשן" (או "קונסטרקשן +") משמש לאיטום תפרי התפשטות (עד 3 ס"מ רוחב) ולאיטום חיבורים בין אלמנטים שונים בבנין. הוא גם מומלץ לשימוש באזורים בעלי אקלים חם.

      "סיקפלקס PRO" - יכול לאטום גם תפרי התפשטות רחבים יותר (עד 8 ס"מ). יש לו עמידות עדיפה כנגד שחיקה (ולפיכך מתאים לאיטום תפרי התפשטות גם ברצפות) וכנגד תקיפת כימיקלים.

      "סיקה הייפלקס" - דומה בתכונותיו ל PRO אך מיוצר בטכנולוגיה החדשנית יותר של סיקה שמכונה "icure" ואשר משפרת את ביצועי החומר בכל הנוגע להיווצרות בועות אויר בעומק המסטיק. (אם תחתוך בסכין מסטיקים מהדור הישן תגלה בתוכם לפעמים בועות אויר נסתרות).

      "סיקפלקס 11FC"- משמש במיוחד לאיטום חיבורים בין חומרים שונים בבנין ולאיטוםסדקיםבקירות. (ה FC מציין "Fast Cure" כלומר ייבוש מהיר).

      (סיקפלקס "11FC+" מיוצר בטכלוגיית ה"icure" בדומה ל "קונסטרקשן+").

      ביום-יום: השתמש ב 11FC לחיבורים בין חומרים שונים (שאין בינהם תזוזה רחבה מדי) וב "PRO" או ב "הייפלקס" החדש - לרוב תפרי ההתפשטות.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן