הוספת הודעה חדשה
  • · אמבטייה במרכז הגג

    (טל)

    שלום יש לי תוספת בנייה של 20 מטר קדימה 40 אחורה בבנייה הישנה יש היוצרות של מים במרכז הגג ויש חדירת מים יש חומר שאפשר למרוח שמים יכולים לעמוד בו העומק 5 ס"מ בנוסף בתפר ביו הקומה הראשונה לשנייה יש חדירת מים יש שליט אקרילי האם יש חומר שקוף שאפשר למרוח

    תודה רבה

    טל

    • · שלולית עמוקה בגג וחיבור בין ישן לחדש

      (גבי)

      שלום טל,

      מהדברים שתארת משתמע שיש לבצע עבודה יסודית בגג ובתפר שבין המבנה הישן לחדש. אם תיישם חומרי איטום מעל המצב הנוכחי ומבלי לתקן אותו מהשורש, רוב הסיכויים הם שהבעיה תשוב להתרחש, במוקדם או במאוחר.

      לשאלתך:

      1. חומרי איטום שעמידים במים עומדים הם החומרים הפוליאוריטניים כדוגמת "היפרדסמו LV" או "מריסיל 250". לשניהם יש חומר יסוד שיש למרוח על הגג לפני היישום.

      2. מעל שליכט צבעוני אפשר ליישם גם כן חומר פוליאוריטני שקוף, כדוגמת "סיקה גרד 410/490", "היפרדסמו T", או "מריסיל-מאריטרנס".

      כפי שציינתי לעיל, לא אוכל להמליץ על השימוש בחומרים אלו מעל התשתית הנוכחית. מומלץ לטפל במצב באופן יסודי. בגג יש לתקן את השיפועים ואת איכות הניקוז. את התפר בין המבנה הישן לחדש יש לבחון מקרוב ולראות כיצד יהיה אפשר לאטום אותו, להגביה אותו מעל שאר השטח כך שלא יקוו מים לצידו, ולכסות אותו בשכבת איטום עליונה נוספת.

      נשמח לעזור הלאה בכל שאלה.

      שבוע טוב,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן