הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות קפילרית

    (קרן)

    שלום,

    יכול להיות מצב בו ישנם סימנים של בועות מעל הפנלים, מה שנקרא רטיבות קפילרית, כאשר הסימנים האלו מתפשטים, גם בצורה של בועות נוספות שמתפשטות לרוחב הקיר ומעל הפנלים (יש בועה אחת דיי גדולה כשלושים ס"מ מעל הפנל), גם כתמים בקיר שנראים רטובים (אך הקיר מרגיש יבש), גם סדקים חדשים שצצים להם בקיר, ובכל זאת החול ברצפה ייצא ייבש??? כי החול אכן יצא יבש אבל כל התופעות שציינתי מתפשטות ולא נעצרות.

    תודה רבה.

    • · אוסיף שיש גם ריח לא טוב בחדר.

      (קרן)

      כלומר, כל הסימנים שיש רטיבות קפילרית (גם מצלמה טרמית קבעה זו. הצילומים נלקחו לפני כחצי שנה) אולם איש מקצוע קדח חורים ברצפה, צמוד לקיר ובצד השני של החדר אשר שייכת לדירת השכן אשר הרטיבות בוודאות זולגת ממנו, והחול יצא יבש. כאמור, הסימנים אצלנו בקיר מתפשטים כל הזמן ולא נעצרים, ויש כאמור גם ריח לא טוב, אז איך באמת החול יבש ומצד שני יש ריח לא טוב וסימני הרטיבות נמשכים? אשמח לדעתך, ושוב תודה רבה !

      • · סימני רטיבות קפילארית בתחתית קירות

        (גבי)

        שלום קרן,

        סימני הרטיבות וקילופי הצבע מעידים על הימצאות לחות או רטיבות ברמה כלשהי.

        אם התופעה הולכת ומחריפה יש לטפל בה, כלומר לאטום אותה. קדיחת חורים לאיוורור אינה תהליך מקצועי מקובל (אלא אם ביצע אותה נוכל "מקצועי" שהגיע אליך מטעם חברת הביטוח (..?..)..

        אם הרטיבות מגיעה מדירת השכן יש לאטום אותה מהצד שלו. האם היתה אצלו הצפה כלשהי שבעקבותיה הוא ערב את חברת הביטוח שלו ?

        בברכה,

        גבי

        • · תגובה

          (קרן)

          היי גבי,

          תודה על המענה. אכן הייתה הצפה אצלו בדירה (כך הסתבר לנו מהשוכר לאחרונה). אנחנו הגשנו תביעה נגדו בשל רטיבות בקירות שנמשכת כבר שנתיים. לאחרונה, לאחר שהגשנו תביעה הגיע לפגישה אותו אדם אשר קדח ברצפה אך לא על מנת לאוורר אלא להראות שהחול יבש. הוא הגיע עם עו"ד מטעם חברת הביטוח אשר טענה כי הוא מחברה אשר מגישה דו"חות לבית המשפט. אנחנו לא התרשמנו ממקצועיותו אבל כן מה שמפתיע זה שאכן החול היה יבש. האם החול תחת הריצוף לא אמור להיות לח או רטוב כדי שתהיה רטיבות קפילרית? תודה רבה !

          • · רטיבות מקיר שכן

            (גבי)

            שלום קרן,

            אם מצידו השני של הקיר קיים חדר רחצה- הרטיבות יכולה גם להגיע ישירות ממנו ולוא דוקא באופן קפילארי, מתחת לריצוף.

            לצערי המצב בשטח הוא כזה שלגמרי אי אפשר לתת אמון בבעלי מקצוע שמגיעים מטעם חברות הביטוח. כך שמהבחינה המעשית אין זה בכלל משנה מה היא "חוות דעתם המקצועית".

            אם הרטיבות ממשיכה להופיעה עליך להמשיך ולתבוע את תיקונה. לא ברור כיצד בדיוק בוצע הקידוח. אך החול היבש אינו בהכרח יבש והקידוח אינו בהכרח קידוח.

            יש לדרוש בדיקה מבעלי מקצוע חיצוניים שאינם מטעם הבטוח. תוכלי להעזר בחברות לבדיקת ליקויי בניה או יועצים / מהנדסים / שמאים פרטיים.

            בברכה,

            גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן