הוספת הודעה חדשה
  • · שאלה בנוגע לניקוז במיקלחת מרוצפת

    (רוני)

    שלום,

    יש לנו מיקלחון מלבני מרוצף שבמרכזו פתח ניקוז לביוב. שמתי לב שצינור ה-PVC איננו מגיע עד לגובה הפתח אלא ישנם כ-5 ס"מ של בטון לבן בצורת צינור שביצע הרצף עד לחיבור לצינור. עד היום התקלחנו במשך כשנה מבלי לתת דעתינו לכך. שאלתי: האם הבטון הלבן אטום דיו כך שלא נכנסת לנו רטיבות מתחת לריצוף? האם אפשר ליפתור את הבעייה מבלי לישבור הריצוף וחלק מאינסטלציה ולהתקין צינור PVC חדש? אולי מריחת סיקה במספר שכבות תספיק?

    • · איטום סביב ניקוז המקלחון

      (גבי)

      שלום רוי,

      האם מדובר על בית / חדר רחצה ישן ?..

      בעקרון אפשר לאטום את הבטון שמעל קצה הצינור עם חומר איטום צימנטי ("סיקה טופסיל 107" למשל), במספר שכבות. יש לכסות את הצינור הקיים עם נייר דבק על מנת שלא יתלכלך בחומר האיטום. לאחר הייבוש רצוי גם לאטום בין הצינור לבין חומר האיטום באמצעות מסטיק כגון "סיקפלקס 11FC".

      לחילופין אפשר גם להשתמש בחומר איטום פוליאוריטני שקוף (כגון "היפרדסמו T") על מנת לצפות אתו את הדפנות ולטפס מעט על קצה הצינור.

      הבעיה: הכמות שתצטרך קטנה מאד. אריזות המוצרים הפוליאוריטנים נמכרות במינימום של כ 5 ליטר והחומרים הצימנטיים נמכרים בשקים בני 25 ק"ג.

      אפשר כנראה במחיר דומה לזה של החומרים לקרוא לאינסטלטור שיחתוך ריבוע בריצוף סביב נקודת הניקוז ויתקין בתוכו פתח ניקוז מסודר הכולל צינור מאריך שיכנס לצינור הנוכחי.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן