הוספת הודעה חדשה
  • · נזילות בגג מרוצף

    (דנה)

    גבי שלום,ישנה אצלנו נזילה בתקרת הסלון בדיוק מתחת לאזור מסילות חלון/תריס הזזה לכניסה לגג מרוצף בקומה שמעל. אני חושד לכן שישנה בעיית איטום באזור רגיש זה. מעבר לכך ייתכן שישנה גם בעיית איטום בעמוד פרגולה שנמצא באמצע הגג (אומנם מרוחק כ- 2מטר ממיקום הנזילה בתיקרת הסלון). מספר שאלות:1. האם יש איזושהיא דרך לאטום בסיליקון את אזור תריס ההזזה כדי לוודא מיקום הנזילה2. האם יש איזושהיא דרך לאטום חיצונית את עמוד הפרגולה למשל ליישם סיליקון בסיס העמוד בינו לבין ההריצוףולבסוף מכיוון שנראה לי שארצה להסתייע בבעל מקצוע - האם ישנה המלצה למומחה איטום באזור רמת השרון?תודה, דנה.

    • · גג מרוצף

      (גבי)

      שלום דנה,

      ניתן לאטום את המשקוף ואת החיבור בין עמוד הפרגולה לבין הריצוף באמצעות מסטיק פוליאוריטני מסוג סיקפלקס.

      ביחס למשקוף: מכיוון שזהו הקצה העליון של שכבת האיטום אשר מתחת לרצוף יתכן מצב בו נגרמת חדירת רטיבות כתוצאה מליקוי כלשהו בהתקנה או במשקוף עצמו, אך הדבר נדיר למדי. בכל מקרה מערכת האיטום שמתחת לריצוף היתה אמורה למנוע חדירת רטיבות גם משם, אם היתה מותקנת כראוי.

      על כל פנים תוכל לנסות ולאטום את המסילה התחתונה, את הרווח סביב המשקוף- ומקומות רגישים אחרים במסילה התחתונה עצמה. מומלץ לבצע בדיקת הצפה של המסילה התחתונה ולראות אם חודרים מים לתקרה או אם המים נעלמים מהמסילה אל מתחת לריצוף.

      בנוגע לעמוד הפרגולה: אטימה מעל לריצוף איננה מועילה בהרבה משום שאם קיימת חדירת רטיבות הדבר מצביע על ליקוי בשכבת האיטום התחתונה אשר מתחת לריצוף. כך שכל העבודות במפלס העליון של הריצוף הן עבודות מאולתרות שיכולות לעיתים להועיל (ולרוב לא), ואינן ניגשות כלל לטיפול במקור לבעיה, דהיינו בשכבת האיטום שמתחת לריצוף.

      נשמח לעזור הלאה. תוכל גם לפנות אלינו באמצעות המדור צור-קשר או באמצעות הטלפון.

      שיהיה בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן