הוספת הודעה חדשה
  • · החלקת טמבורטקס בבית אימי

    (עודד)

    גבי שלום,

    בית אימי יש טמבורטקס ישן שדווקא החזיק דיי טוב הרבה שנים. , אולם קצת נמאס..למרות שיתכן ועכשיו זה חוזר למודה

    אני מבין מקריאה שיש מספר שיטות להחלקה או להסרת טבמורטקס: לגבי שריפה לא בא בחשבון , אז נשאר לי רק החלקה בטיח גבס והסרה ומכאן השאלות. וזאת לאחר נסיון של חדר אחד..

    1. לגבי החדר שסיימתי היות ואני חסר נסיון , המוכר אמר להשתמש בטיח גבס 2-3 שכבות , להשתמש במאיקים , ולאחר מכן החלקה בשתי שכבות של בונדרול אמריקאי.

    היות והשימוש בטח גבס ובעזרת סרגלי המאיקים ( כנראה שזאת היתה טעות..) היות וחלק מהקיר היו משקעים והוא לא היה ישר הסרגל לא עמד פלס ולכן הקיר לא יצא הכי ישר , היו כל מיני שקעים ולכן כדי לתת החלקה "( ראיתי גם סרטון ביוטיוב) השתמשתי בכל הקיר בקלסימו , בשתי שכבות , שלאחריה יצא סביר .כמובן הצבע עשה גם את ההבדל

    השאלה- המוכר בחנות של מגרש חומרי הבניין אמר לי שלא שמים קלסימו או פרופילה על קיר גבס ? אלא רק שפכטל אמריקאי ? למה ? האם הוא צודק? אני שמתי קלסימו כי חשבתי ששפכטל אמריקאי לא ימלא את הסדקים וכל מיני הבדלי גובה בקיר? אבל האם קלסימו או פרופילה במגע שלהם עם טיח גבס יכול לגרום לבעייה בעתיד ?

    2. בסלון - היכן שהייתה תקרה עם ברזל חשוף ןעוד לא התחלתי,: אני יחלק את התקרה לשניים..:

    א. במחצית התקרה ( היכן שיש קורה/דמוי קורה - מפרידה בין שני חלקי התקרה) במחצית איפה ששמתי את הבטון - הצלחתי להסיר את הטמבורטקס ללא שנגעתי בשכבת השלכיטה ( אם כך קוראים לה ) אז למעט החלק של הבטון ששם אני ישים כהמלצתך טיח גבס ושפכטל אמריקאי

    השאלה - אם התקרה בחלק זה נראית יחסית סבירה למעט כמה חורים שאני ימלא בקלסימו/פרופילה האם אני ישר יכול לצבוע ? או שצריך לשים חומר לפני,מקשר משהו ?

    ב. בחצי התקרה השני - לא יודע למה בהסרת הטבורטקס ( דרך אגב בתקרהכנראה בגלל היופי שם הטמבורטקס היה גס במיוחד מאשר הקירות) ההסרה של הטבורטקס הייתה גם עם שכבת השליכטה.. מה שזה אומר שאני אצטרך לעשות טיח גבס ?

    השאלה - אני מבין שטיח גבס נפוץ יותר מטיח רגיל מה עדיף ?

    שאלה נוספת - אני לא צריך לשים שליכטה? כלומר אם אני שם טיח גבס הוא במקום השליכטה והטיח הרגיל ?

    דרך אגב בקירות ב3 קירות השפכטל די חזק ( רק היכן שיש חורים טיפה גדולים אני אשתמש בטיח גבס ) בקיר אחדממול בתמונה הצלחתי להסיר את הטמבורטקס ברובו אולם נראה לי היות והוא לא הכי נקי גם עליו אני יעשה טיח גבס

    היות וזה ארוך אני אשאל שאלה נוספת

    תודה מראש!

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן