הוספת הודעה חדשה
  • · יישום רובה אפוקסית

    (שחר)

    שלום גבי.אשמח אם תוכל על מספר שאלות בנושא רובה אפוקסית.1.יש לי רובה אפוקסית מסוג "מאפי". הכנתי אותה בדיוק לפי הוראות היצרן. ערבבתי כמות קטנה. התחלתי למלא את הפוגות ברובה הזאת. שמתי לב שהרובה לא מתייבשת מהר כ"כ ו"השד לא כ"כ נורא..". את העבודה ביצעתי השבוע בערב. בסביבות 18:00. האם עקב הטמפ` הנמוכה יחסית, לוקח לה הרבה זמן להתיבש?2. מהי הדרך הטובה ביותר לנקות את השאריות לאחר מילוי הפוגות?3. התבקשתי ליישם רובה גם בחדרים הרטובים רק באיזור המקלחון. אך הרצף, משום מה, ביצע את השיפוע (בתוך שטח המקלחון) באמצעות חיתוך האריחים באלכסון (כנדרש) אך הצמיד אותם מאוד, כך שרוחב הפוגות ביניהם הוא פחות ממ"מ. כיצד ניתן לאטום אותן? (הרובה מתאימה לרוחב פוגות של 3 מ"מ)תודה רבה מראש,ובברכה,שחר

    • · עבודה עם רובה אפוקסית

      (גבי)

      שלום שחר,

      זמן ההתקשות של חומרים אפוקסים אכן יכול להתארך ככל שהטמפרטורה יורדת, אך אם לא מדובר על טמפרטורות שנמוכות באופן משמעותי ההבדל לא יורגש ולאחר מספר שעות הרובה תתקשה.

      שאריות של רובה אפוקסית אפשר לנקות במהלך העבודה בעדינות עם מים מהולים בסבון כאשר הרובה עדיין טריה. עוברים מעל המרצפת עם סקוץ` (בעל שטח פנים ישר) ואח"כ גורפים את השאריות עם מלג` גומי. בעבודות בשטח גדול אפשר אפילו להשתמש במכונת פוליש עם סקוץ` עדין ומי סבון. (ראה תמונות של איטום מרפסת ברובה אפוקסית).

      לצערי לא תוכל למלא עם אותה הרובה את המירווחים הדקיקים שברצפת המקלחון. יש להשתמש ברובה שמתאימה גם למישקים ברוחב "אפס" אך בעקרון מדובר על פשלה של הרצף שעלולה לגרום לצרות צרורות בהמשך מכיוון שהאזור המדובר הוא בדיוק האזור הכי בעייתי שאליו מנוקזים כל המים.

      בברכה,

      גבי

      • · פיתרון פשוט למילוי רובה בממשקי אפס

        (שרון)

        אם יש לך נקודה אחת בעייתית של רווח קטן מידי אתה יכול לחרוץ עם דיסק מתאים וכך להגיע לרווח אופטימלי לפי הוראות היצרן של גבי הרובה שבה אתה משתמש

        בהצלחה

        • · רובה אפוקסית שלא התייבשה אחרי שבוע

          (נטלי)

          שלום,

          מה הסיבה שרובה אפוקסית עדיין רטובה אחרי שבוע בשמש (במרפסת) ומה צריך לעשות, איך לתקן המצב?

          לתשובתך אודה!

          נטלי

          • · רובה אפוקסית שנותרת דביקה / טריה

            (גבי)

            שלום נטלי,

            התופעה מתרחשת כאשר לא מערבבים את החומר דיוק על פי ההוראות ו/או כאשר לא מוסיפים מספיק חומר מקשה לתערובת. לדאבוני אין בד"כ מנוס מהוצאת כל הרובה ממקומה ובצוע כל העבודה מחדש..

            נשמח לעזור בכל שאלה.

            בברכה,

            גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן