הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות בתקרה

    (מוני)

    שלום

    לפני כחודש גיליתי בתקרת האמבטיה כתם רטיבות גדול בקוטר של 50 ס"מ ועוד איזור רטוב בתקרה חיצונית לחדר האמבטיה במקום שבו עוברים צינורות מים של הדוד וצינורות בין הקומות, מעל האיזור הזה עוברים גם צינורות של החנוכיה של השכן, חדר האמבטיה שלי נמצאת מתחת לחדר האמבטיה שלו.

    יידעתי את השכן מעלי שמאז מהסס וסוחב את העניין בתירוצי קורונה שונים ולא מזדרז להזמין איש מקצוע שיבדוק את העניין,

    בדקתי באופן אישי את השעונים ולא גיליתי תזוזה קבועה שיכולה להעיד על נזילה מצינור, לאחר כשבוע וחצי שבו הכתם הראה סימני ייבוש סופיים שוב החלה רטיבות והפעם היה גם טפטוף של מים, ביום שלמחרת הטפטוף הפסיק ולאחר כשבוע שוב יש סימנים לכך שהכתם מתייבש.

    יש לי כמה שאלות:

    1. הדירה שלי נמצאת בקומה 2 בבניין של 5 קומות, האם אפשר לשלול מראש אפשרות של חדירת מי גשמים מהגג עד לדירה שלי או שמקרה כזה אכן אפשרי?

    הסיבה שאני שואל היא כי היו אלו שבועות עם גשם ואני רוצה לוודא אם מקרה כזה אפשרי.

    2. מאחר והשעונים שלי ושלו לא זזים באופן קבוע אני מסיק שלא מדובר בנזילה, האם ייתכן שכן יש נזילה אבל היא כזו מזערית שהשעון לא מגלה? מדובר בשעון שהוחלף בשנה האחרונה.

    3. אם אני שולל את שתי האפשרויות למעלה אז ההנחה שלי שמדובר בבעיה של איטום בחדר האמבטיה של השכן, רובה חסר בין מרצפות , אולי צינורות ניקוז מים סדוקים שמטפטפים כשהוא מנקז מים או בעיית איטום בניקוז אמבטיה וכל אירוע כזה שמעורב בו מים תורם כמות מסוימת לאגן שגדל מתחת לרצפה שלו ומגיע בסופו של דבר לתקרה שלי.

    כמובן שהכל היה פשוט יותר לו הייתי זוכה לשיתוף פעולה מהשכן אבל מדובר באדם קשה מאוד שכבר מסוכסך עם כל השכנים ולכן אני מתנהל מולו בצורה סובלנית להחריד ובינתיים לוקח יוזמה לבדוק מה שאני יכול בעצמי עד שהוא יזמין את האיסנטלטור המיוחל.

    אודה לתשובות כדי לחשוב מה לעשות הלאה.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן