הוספת הודעה חדשה
  • · מחיר תוספי איטום לבטון מובא

    (אמיר)

    גבי שלום רב

    רציתי לדעת בבקשהמה מחירהתוספת לקוב (לפני מע"מ)

    עבור תוסף איטום מסוג "פנטרון" או "זייפקס" ?

    באחת מחברות הבטון שבדקתי על "פנטרון" ביקשו תוספת של 140ש"ח

    ועל "זייפקס" 220ש"ח......נשמע לי הזוי

    בברכה

    אמיר

    • · בקשה

      (יוסי)

      שלום אשמח לקבל ייעוץ מישהו שביצע יציקה כזו.<> .email-autocomplete-ext { display: none; direction: ltr; text-align: left; z-index: 99999999; font: 14px arial, sans-serif; background: #fff; padding: 1px; line-height: 25px; box-sizing: content-box; border: solid 1px #ccc; position: absolute; white-space: nowrap; left: 0; top: 0; right: auto; box-shadow: 0 1px 3px 0 rgba(0,0,0,.2), 0 1px 1px 0 rgba(0,0,0,.14), 0 2px 1px -1px rgba(0,0,0,.12); } .email-autocomplete-ext .email-complete-value { cursor: pointer; padding: 2px 10px; letter-spacing: 1px; color: #222; transition: background 0.2s; } .email-autocomplete-ext .email-complete-value:hover, .email-autocomplete-ext .email-complete-value:focus, .email-autocomplete-ext .email-complete-value.focus, .email-autocomplete-ext .email-complete-credit:hover, .email-autocomplete-ext .email-complete-credit.focus { background: #eee; outline:none; } .email-autocomplete-ext .email-complete-value span { display: inline-block; } .email-autocomplete-ext .email-complete-value .suffix { letter-spacing: 1px; } .email-autocomplete-ext .email-complete-credit { cursor: pointer; padding: 0px 15px; transition: background 0.2s; text-align: right; color: #777; font-size: 13px; line-height: 22px; border-top: solid 1px #ececec; } .email-autocomplete-ext .email-complete-credit a { color: #777; text-decoration: none; }

    • · תוספי בטון מיוחדים

      (חגי שושני)

      אמיר שלום

      האם מדובר על יציקת מרתף?

      מה כמות הבטון ביציקות שאתה מתכנן לעשות עם תוסף איטום גבישי?

      מה דרגת החשיפה של הקרקע ומה דרגת החשיפה של מעטפת הבניין?

      ככלל:

      המספרים שנקבת נמוכים מאוד.

      במידה והאיטום הגבישי חוסך לך את האיטום החיובי מתחת ומחוץ למרתף - אתה יוצא ברווח גדול.

      במידה ודרגות החשיפה גבוהות והקונסטרוקטור בחר בחלופה התפקודית (באותו המחיר - מעכב קורוזיה בבטון במקום עודף צמנט), עלות האיטום הגבישי יורדת כי מוסיפים אותו באופן יחסי לכמות הצמנט בבטון.

      לכל אחד מהיצרנים להלן (זייפקס, קרייטון, פנטרון) מספר רב של חומרים, הן לבטון טרי והן על בטון קשוי, הקונסטרוקטור שלך צריך לבחור את המוסף המסויים.

      זייפקס מוסיפים לבטון בכמות של כ- 2% מהצמנט, יישום הבטון על ידי קבלנים מוסמכים בלבד.

      קרייטון מוסיפים לבטון בכמות של 1.5% מהצמנט, יישום על ידי כל קבלן.

      פנטרון מוסיפים לבטון בכמות של 1% מהצמנט, יישום על ידי כל קבלן

      יציקות בטון עם מוספי איטום גבישי צריכות ליהיות מוקפדות:

      כיסוי חסר, הפסקות יציקה לא מתוכננות ללא עצר מים, סדיקה תרמית ופלסטית, ועוד שגיאות יישום יבטלו את הייתרון של הבטון והמים יעקפו את הבטון האטום.

      החלופה התפקודית עם מעכב קורוזיה מפחיתה משמעותית את הסיכון ששגיאות יישום יגרמו לקורוזיה מוקמת של ברזל הזיון, שיתנפח ויבקע את הבטון מעבר לכושר הריפוי של האיטום הגבישי, שיגרום לכשלי איטום, שיאיצו את הקורוזיה (החלדה), וחוזר חלילה.

      בהצלחה

      • · איטום בריכה

        (נתן)

        שלום וברכה. אני יוצק בשבוע הקרוב בריכת בטון ביתית בגודל 6 על 4 עומק 1.5 מ.הקונסטרוקטור הציע לברר על תוספים לבטון אך אמר שגם איטום טוב בשלבים המאוחרים יותר יהיה יעיל. ראשית. אשמח לדעת עד, כמה מומלץ להוסיף תוספים אלה לבטון יחסית לעלותם. שנית. איך מתבצעים הדברים טכנית? האם אני רוכש את החומרים ומבקש מחברת הבטון ( שפיר במקרה הזה) להוסיף את החומר למערבל? האם עושים זאת בשטח טרם היציקה? אשמח לשמוע מה הערכת המחיר לגודל בריכה כפי שכתבתי לעיל. לסיכום. עד כמה באמת קריטיים תוספי הבטון ועד כמה הם שווים את עלותם יחסית לאיטום המתבצע אחכ. תודה ושבועטוב

        • · יציקת בריכה עם תוספי איטום גבישיים

          (גבי)

          שלום נתן,

          יציקת בריכה עם תוספי איטום גבישי / קריסטלי היא בהחלט כדאית מבחינת איכות האיטום שמתקבל ומבחינת השמירה על יציקת הבטון לאורך זמן.

          חלק מהיבואנים מוכרים את מוצריהם לשימוש חופשי ע"י לקוח הקצה / הקבלן וחלק אחר (כגון "זייפקס" ) מספקים את החומר והבצוע בחבילה אחת ונותנים אחריות בהתאם.

          כמו כל דבר, ככל שתשקיע יותר כסף כך גם תשפר את איכות הפרוייקט.

          מאידך, אם תרצה תוכל להסתפק בהוספת תוסף גבישי (כגון "פנטרון" למשל) לתערובת היציקה וללא פיקוח בשטח מטעם היבואן. אך דע כי אין לתוסף ערך רב כאשר היציקה אינה מתבצעת ממש היטב (כולל ויברציה לביטול כיסי חצץ וחללים בבטון, שפיכת הבטון בקצב ובגובה סביר וללא הפסקות יציקה, הכנת התבניות ונקיונן, טיפולים פרטניים במקומות רגישים לסדיקה וכיוצ"ב). לאחר מכן תוכל גם לבצע את האיטום הצמנטי המקובל, בחומרים צמנטים משחתיים (כגון ה"טורוסיל" ודומיו). בשיטה זו תקבל גם וגם, בתנאי ששלבי היציקה יבוצעו ממש בהקפדה.

          ככלל, לא נראה לי ששווה לנסות ולחסוך ככל האפשר בעבודות האיטום, ובפרט לא כשמדובר בבריכות שחיה, מאגרי מים, מבנים שנתונים בתוך מי-תהום ועוד. חסכון מוגזם יכול לגרום לצרות צרורות ומאוד יקרות בהמשך.

          בברכה,

          גבי

          • · פנטרון באריזות קטנות

            (לב)

            שלום,

            אני בונה בריכת נוי קטנה מבטון, מכין את הבטון לבד. סה``כ מדובר בערך ב 1 קוב בטון. לדעתי צריך משהו כמו 3 קילו פנטרון. מישהו יודע האם ניתן להשיג את זה בארץ באריזה קטנה יותר, ולא בפחים של 20 קילו?

            תודה,

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן