הוספת הודעה חדשה
  • · איטום גג

    (רונן)

    שלום,

    רציתי לשאול שאלה. ועד הבית אצלנו רוצה לעשות זפת חדש על הגג. המבצע שהם פנו אליו דורש שכל בעל דודי השמש ישימו את הרגליים של הדוד על גבי מרצפות כי אחרת הוא לא יתן אחריות על האיטום. האם זה באמת נחוץ או שזה רק דרישה להוספת תשלום לביצוע?

    • · הרמת דודי שמש לפני זיפות

      (גבי)

      שלום רונן,

      הרמת הדודים היאאכן פעולה נכונהומאוד רצויה.

      לעיתים, כאשר מדובר על גג עם הרבה דודים מאוד ישנים, אשר שקועים עמוק בתוך הזפת, אין מנוס מהרמת אותם דודים. הדבר נכון במיוחד כאשר גוף הקולטים עצמו שקוע בתוך הזפת. במקרה שכזה מי הגשמים יכולים לחדור דרך הקולט עצמו אל מתחת לשכבת הזפת. במרבית המקרים הקולטים עצמם נמצאים מורמים מעט ממפלס הגג, ורק רגלי הדודים שקועים במקצת בזפת, שזהו מצב פחות קיצוני (מזפתים מסביב לרגלי הדוד). כך שעל מנת לאשר או לשלול את נחיצות הרמת הדודים יש לראות אם רק רגלי הדודים שקועים בזפת- או גוף הקולטים עצמם.

      באופן עקרוני,הרמת הדודים היא פעולה נכונה. אם ברצונך להיות שקט בנוגע לעלות הענין תוכל לשכור את שרותיו של אינסטלטור חיצוני שיבוא ויבצע את כל עבודות הרמת הדודים, של כל הדיירים. האינסטלטור יכול להגיע באותו מועד שבו מבוצע הזיפות, וזה גם מומלץ, משום שבמקומות שבהם יורמו דודים ישנים יהיה צורך לבצע תיקון בשכבת הזפת (לפני הנחת המרצפות).

      שב"ש,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן