הוספת הודעה חדשה
  • · אדנית

    (תמי)

    שלום ו”חג שמח” (לרגל הבחירות שהחזיקו אותי ערה עד כה...). גג מרוצף שעליו יש מספר אדניות בטון. הכוונה היא אדניות בטון קנויות שמונחות על הגג ולא מחוברת אליו. שני דברים מדאיגים אותנו ביחס לזה. הראשון - משקל כל אדנית מאוד כבד ודרושים שני אנשים בכדי להזיז אדנית. האם זה מסכן את יציבות התקרה ? (מתחת יש חדר מדרגות). הענין השני הוא הרטיבות. מכיוון שאנו משקים שם רוב הזמן נוצרה בעית רטיבות במקום אחד בתקרה. מהתאור שלכם באתר הבנתי שהכי טוב להחליף ריצוף. האם כך ? תודה ובהצלחה לכולם.

    • · אדניות על גג מרוצף

      (גבי)

      שלום, ו”חג שמח” גם לכם. לענין כובדן של האדניות יש להתייעץ עם מהנדס בנין קונסטרוקטור ולא ניתן לאמר מכאן כלום בנושא זה. דאגתכם במקומה ועדיף להתייעץ עם מישהו מוסמך כנ”ל. לענין השני של הרטיבות מהגג- אכן הדרך הבטוחה והיעילה ביותר הנה לבצע את האיטום מתחת לריצוף הקיים. האופציות האחרות אפשריות אך פחות טובות. בהצלחה.

      • · שאלה נוספת

        (תמי)

        אפשר לעשות אטימה חדשה על הריצוף הנוכחי, אפילו מבלי לרצף מחדש ?

        • · בהחלט ניתן.

          (גבי)

          במקרה כזה ניתן לפרק את הפנלים, לצקת רולקות ואחר כך לבצע אטימה עם יריעות ביטומניות. יש לציין במקרים כאלה הרטיבות הקיימת מתחת לריצוף תישאר קבורה מתחת לריצוף. לפיכך מומלץ לפרק מספר מרצפות ולהשאיר את השטח לייבוש בשמש כחודש חדשיים.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן