הוספת הודעה חדשה
  • · רובה אפוקסית במרפסת וחדרים רטובים

    (ערן)

    שלום גבי

    ראיתי באתר שרובה אפוקסית קשה יותר לביצוע, דורשת קבלן המנוסה בה, ועלולה ללכלך, ומאידך היא אטומה יותר. בגדול הבנתי שאינך ממליץ לאדם בעל אמצעים רגילים להשתמש בה, מכיון שהעלות הכוללת לא מצדיקה את ההפרש בינה לבין הרובה הרגילה. אמנם שמתי לב שבתשובותיך האחרונות יותר מדובר על דרכים טובות לנקות את הרובה האפוקסית, כך שהמצב השתנה. א"כ האם חל שינוי גם בהמלצות - האם כעת שוה להשקיעברובה אפוקסית גם לאדם שאינו משופע בממון?

    תודה לך.

    • · איטום פוגות עם רובה אפוקסית

      (גבי)

      שלום ערן,

      אין שום שינוי בנושא הנקיון של הרובה האפוקסית. כתמים כתוצאה מעבודה לקויה עם הרובה הם תמיד צרה צרורה. ישנם כיום חומרים שעוזרים לנקיון שכזה, אך בכל מקרה מדובר ב"קטסטרופה מקומית" ועבודת הנקיון מאוד מאוד קשה ואיטית.

      בעקרון- רובה אפוקסית תמיד תהייה הרבה יותר טובה מרובה אקרילית. מכל הבחינות. היא תמיד רצויה, במיוחדבמרפסות ובחדרים רטובים. אלא שאין כל מניעה משימוש ברובה אקרילית. רובה אקרילית שמבוצעת היטב מחזיקה בד"כמעמד בלי בעיות מיוחדות. השיקול הוא כספי: פיאט או מרצדס. אם ברצונך את הטוב ביותר- לך על הרובה האפוקסית. אם לא- בצע רובה אקרילית , ללא כל חשש.

      לגבי היישום : העבודה עם הרובה האפוקסית איטית משום שיש לבצע שטחים קטנים בכל פעם ומייד לנקות את השטח לפני שהחומר מתייבש. ענין זה מייקר את עלות הבצוע, מלבד התוספת של עלות החומר עצמו, שלדעתי היא זניחה ביחס לתועלת. הבעיה העיקרית היא בנסיון של המבצע, מבחינת אותם כתמים. אם ברצונך לבצע את הרובה בעצמך , תוכל לעשות כן, ולעקוב אחר ההוראות במדוייק. לחילופין תוכל לקחת קבלן שמנוסה בעבודה עם רובה אפוקסית. הבעיות מתחילות כשהפועלים לא באמת מנוסים בעבודה שכזו וחושבים ש"יהיה בסדר". כשמגלים את האמת- כבר מאוחר מדי..

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן