הוספת הודעה חדשה
  • · ישום מולטיגג ללא עזרת בעל מקצוע

    (אבי אלגזי)

    שלום,יש לנו גג בשטח של כ 160 מ"ר (200 מר כולל מעקות) ועליו יריעות בנות 12.ישנן בעיות רטיבות בדירות שמתחת לגג.הבעיות באיטום:א. התרוממות היריעות בתפרים ב. סדקים במעקה לאורך הגגקבלן האיטום הציע לחדש האיטום במולטיגג.האם יהיה זה סביר וכלכלי לנסות לישם מולטיגג ללא עזרת בעל מקצוע, ע"פ הוראות היצרן כפי שמופיעים באתר ביטוםhttp://www.bitum.co.il/Bitum07/Templates/showpage.asp?DBID=1&LNGID=2&TMID=108&FID=145&PID=211&IID=250תודה

    • · איטום גג עם מולטיגג

      (גבי)

      שלום אבי,

      על מנת לענות על השאלה באופן הנכון יש לבדוק תחילה את מצבו של הגג.

      ממה שתארת , בוצעה עבודה רשלנית של הלחמת היריעות, שכן התפרים בינהן אינם אמורים להפתח כלל. אם בוצעה עבודה רשלנית בהלחמת התפרים קרוב לודאי שהמצב אף יותרחמור בשאר שטח הגג, משום שהלחמת התפרים היא האזור הוא אמור בעל המצקועע להשגיח שבעתיים. כך שיתכן שכל היריעות הנוכחיות למעשה כמעט שאינן מולחמות אל הגג. במצב שכזה עדיף להסיר את היריעות הישנות, לתת להתייבש בשמש ואחר כך לבצע איטוםגג עם מולטיגג או עם יריעות ביטומניות חדשות.

      אם היריעות הקיימות צמודות היטב אל הגג הרי שתוכל לבצע את האיטום על פיהמפרט שציינת מאתר ביטום. אך שים לב שיש לבצע עבודות תיקונים בהלחמה של היריעות הנוכחיות. ועבודה מסוג זה רצוי שתתבצע ע"י אדם מיומן. אם אתה סבור שביכולך לבצע גם חלק זה בעצמך- הרי שתוכל לבצע זאת. המשך העבודות של איטום גג עם מולטיגג הנו יותר פשוט ובהחלטתוכל לבצע לבד, אם יש לך נסיון בעבודותבנין דומות.

      בענין סדקים במעקה :

      1. האם מעקה גבוה או נמוך, והאם היריעות מכסות את כולו ?

      2. יש לראות בשטח מהי מהות אותם סדקים. סדקים ניתן לאטום עם מסטיק פוליאוריטני ואחר כך לכסות עם מולטיגג ע"פ המתואר במפרט.יש לבדוק גם אם אותם סדקים מופיעים בצד החיצוני של המעקות ולטפל בהתאם (עם מסטיק).אך בבתים ישנים מאוד יתכן שיהיה צורך בפרוק חלקים רופפים ובצוע תיקונים עם בטון.

      דבר אחרון לגבי המלצתו של הקבלן: שאל אותו אם הוא מבצע עבודות איטום עם יריעות ביטומניות. אם לא, המלצתו לבצוע מולטיגג יכולה להיות מושפעת מכך...

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן