הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות במפגש סף שיש-קיר

    (יגיל)

    בחורף שעבר גילינו רטיבות בקירות באחד החדרים. מסביב לחדר יש מדף בטון ברוחב כ 50 ס"מ, הגבוה מגובה הריצפה ומחופה שיש. מבירור שעשיתי עם המפקח הסתבר שלא בוצעה רולקה ואיטום מחת לסף השיש ולא בוצע איטום בין הסף לבין הקיר. מים שמחלחלים בסדקים שבמפגש הקיר עם סף השיש מחלחלים דרך הקיר הפנימי (מבחוץ מתחת לסף הקיר מחופה אבן) וממש ראינו הזעה של מים מהקיר. מה ניתן לעשות? האם ניתן למרוח חומר במפגש שיפתור את הבעייה?

    • · קרניז / מדף בטון מחופה שיש

      (גבי)

      שלום יגיל,

      הדרך הנכונה היא להסיר את השיש.

      אחר כך לבצע איטום עם חומר אטימה צימנטי משחתי על גבי המדף האפקי. בחיבור עם הקיר אכן יש לבצע רולקה (העגלה ) קטנה מבטון ולטפס עם חומר האיטום גם מעט על גבי הקיר. יש ליישם רשת אינטרגלס ביןם השכבות של חומר האיטום- על גבי החיבור. לסיום- להחזיר את השיש למקומו.

      הפעולה החליפית, של איטום ללא הסרת השיש, מוגבלת בזמן ויכולה שלא לעבוד משום שחדירת רטיבות א מאחורי השיש בקירות תגרום שוב להופעת רטיבות בחיבור כתוצאה מחלחול המים כלפי מטה.

      ההמלצה היא לפרק ולאטום כמו שהיה צריך להתבצע מלכתחילה. בעת הבניה.קירות אוטמים לפני שמבצעים את החיפוי. יתכן שתוכל אף לתבוע את הקבלן המבצע, אך בענין זה עליך להיוועץ עם חברות לביקורת מבנים.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן