שיקום חזיתות מבנים

אנו מבצעים עבודות שיקום מבנים כולל שיקום חזיתות מכל הסוגים ובכל ההקפים.

עבודות שיקום חזיתות הנן במהותן עבודות אשר נועדות לטווח של עשרות שנים ואשר יעודן הנו להחזיר את מצב המבנה לקדמותו. עבודת שיקום מבנה יסודית איננה עבודת שיפוץ חיצוני רגילה וכשמה כן היא : היא משקמת לחלוטין את מצבם של מבנים או חזיתות , קירות חיצונים, עמודים , קורות ועוד.

בדרך כלל מבוצעות עבודות מסוג זה במבנים ישנים אשר בהם קיים חשש שהזנחה נוספת תגרום לנזק בלתי הפיך למבנה, או במצבים אשר בהם מצבו של המבנה כבר אינו מאפשר בצוע שיפוץ חיצוני רגיל משום שהקף הליקויים גדול עד כי דרוש שיקום יסודי ורחב של רוב חזיתות המבנה כולל חיזוקים, עיבוי עמודים ועוד.

במקרה שבו קיים ספק באם לבצע עבודת שיפוץ חיצונית או עבודת שיקום – עדיף תמיד להשקיע בשיקום משום שהאלטרנטיבה של שיפוץ חיצוני תחזיק מעמד לזמן קצר יחסית (שנים בודדות) שלאחריו ממילא יהיה צורך בבצוע עבודות שיקום נרחבות.

בעמוד זה בחרנו להציג תמונות אשר לקוחות מפרוייקט עבודות שיקום חזיתות של מלון דן כרמל, שהוא מבתי המלון הראשונים והותיקים של העיר חיפה.

העבודות כללו הסרה של חלקי בטון רופפים וחלשים עד לגילוי ברזלי-הזיון בכל הקפם. לאחר מכן בוצעו עבודות שיקום של ברזלי- זיון חלודים באמצעות ציפוי בחומר מגן נגד חלודה ו/או החלפתם, בצוע תיקונים , שיקום בטונים עם חומרי שיקום מתקדמים ועם דבקים חזקים ומוספי איטום, בצוע שליכט צימנטי חיצוני להחלקה ולהגנה מפני רטיבות, צביעה וציפוי סופי בהתאם לבחירת הלקוח.

במקרים חריגים יש לבצע עבודות חיזוק של עמודים או קורות באמצעות מערכות חיזוק נוספות. ניתן להוסיף ברזלי-זיון, לבצע עיבוי עמודים עם חומרי שיקום יעודיים, עם גראוטים צימנטים חזקים או חיזוק האלמנט באמצעות באמצעות מערכות מרוכבות כגון רצועות של סיבי-פחמן מודבקות עם חומר אפוקסי.

במשך השנים ביצעה חברת איטומן עבודות שיקום חזיתות מקיפות, גדולות וקטנות, בכל רחבי הארץ.

פרוייקטים לדוגמא : שיקום חזיתות פסיפס במלון דן תל אביב, שיקום חזיתות במלון דן פנורמה ת"א, מלון המלך דויד- ירושליים, ועוד.

בדבר פרטים נוספים אנא פנה/י אל פורום איטום ושיקום.

מפרטים טכנים של שיקום מבנים יעודכנו בהמשך במדור מפרטי איטום ושיקום.

בענין הצעות מחיר ובקשות יחודיות יותר אנא פנו אלינו דרך המדור צור קשר ונשמח לעזור.

בברכה,

איטומן –

מומחי איטום ושיקום מבנים

האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן