הוספת הודעה חדשה
  • · מילוי בהזרקה של חללים מתחת לריצוף בבית

    (דני)

    שלום,

    יש לי בבית ריצוף גרניט פורצלן. כ 14 שנים אחרי הבניה התחילו כמה מרצפות להתנדנד. הרובה התפוררה. נראה שיש חללים בקצוות של חלק מהמרצפות. אין לי מרצפות נוספות. אז אני לא יכול להחליף את המרצפות המתנדנדות. מקריאה הבנתי שיש אפשרות להזריק חומר דרך הרובה. ראיתי שתי אפשרויות סיקדור 52 וחומר בשם cempac-550i. האם יש הבדל ביניהם? האם הם טובים לבעיה? תודה רבה

    • · מילוי חללים בהזרקה

      (גבי)

      שלום דני,

      החומר הראשון שהזכרת (סיקדור 52) הנו חומר אפוקסי להזרקה, לצורך איחוי ואיטום סדקים ביציקות בטון בלבד. הוא אינו מתאים למטרתך.

      החומר השני , הצמנטי, מיועד למטרות דומות. בעבר אכן אכן נעשה לו שיווק לצורך מילוי חללים מתחת לריצוף. אלא שיישום שכזה אינו נפוץ וכמעט שאינו מבוצע. ברר אצל חברת "ניצוץ", היבואנית (077-5240590) מכיוון שבזמנו הם נהגו להעביר עבודות מסוג זה לקבלן בודד מטעמם, אשר ספק הוא אכן ממשיך ליישם זאת.

      בברכה,

      גבי

      • · מה יקרה אם אשתמש בסיקדור 52?

        (דני) → אתה נמצא כאן

        תודה רבה על התשובה.

        בפרטי המוצר של סיקדור 52, נרשם שיש לו יכולת הדבקות טובה ומילוי חללים.

        מה עלול לקרות אם אשתמש בו למילוי חלל מתחת לריצוף גרניט פורצלן?

        החומר השני הרבה יותר יקר...

        תודה רבה

        • · הזרקת אפוקסי

          (גבי)

          שלום דני,

          תיאורתית אפשר גם להזריק אפוקסי (סיקדור 52).

          מספר הערות / הסברים "על קצה המזלג"..

          1. קח בחשבון שהחומר נוזלי / דליל, ומשמש לצורך איטום ואיחוי סדקים או חללים ביציקה (קיני חצץ). כך שבמקרה שלך מדובר על סוג של אילתור שקשה להעריך את הצלחתו.

          2. הזרקת אפוקסי מתבצעת ברוב המקרים באמצעות מכונת הזרקה יעודית, דרך פיות הזרקה שמוחדרות לקדח (קוטר מינימלי כ 5-6 מ"מ). יש לקדוח חורים בפינות האריח, באזור ההצטלבות בין הפוגות. כך שישאר חור עגול בפינות גם לאחר הסיום.

          3. לאחר התקנת הפיות יש להזריק את החומר באיטיות (בלחץ נמוך). דרושה לכך מיומנות ונסיון ומעט ניסוי וטעייה על מנת לבחור את שיטת ההזרקה המתאימה בעת השימוש במכונה ורצוי להשאיר פתח יציאה ללחץ האויר שעלול להיבנות מתחת לאריח. (החומר עלול לצאת גם דרך חורי האיוורור כך שיש להשגיח. כאמור - זו אינה עבודת הזרקה שגרתית).

          4. לחילופין אפשר גם להכניס משפך קטן לתוך הקדח ולשפוך את החומר לתוכו בזהירות, ובהפסקות, על מנת לתת לחומר לחלחל ולחדור לכל המקומות,ולאפשרלאויר הכלוא לצאת.

          5. חובה לעטוף לגמרי את כל האזור סביב הקדח, משום שהחומר האפוקסי מלכלך מאוד וקשה להסירו. יש להדביק נייר דבק חזק (מקצועי) בכל היקפו של החור וגם יריעות ניילון באזור המרוחק יותר.

          נשמח לעזור בכל שאלה.

          בברכה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן