· איטום גג איזכורית גדול
(אבישי)שלום גבי.
מתלבטים באיטום גג תחנת הדלק.
גג של 330 מ"ר. שתי תעלות ניקוז (לא בצדדים, אלא בשטח הפנימי של הגג).
מה מומלץ-הדעות חלוקות- יריעת פי וי סי בחתיכה אחת, מחוזקת עם ברגים ומודבקת כנגד רוח, או לחלופין חומר איכותי (פוליאוריטאני/מה שתמליץ /שווה ערך) בהתזה אחרי ניקוי וחיזוק וכו?
נשמח לתשובתך המהירה, בכדי לקבל החלטה.
רוב תודות לך ולצוות שלך על אתר מחכים , מעשיר ומועיל.
06.02.2018 01:02חלון חדשהוספת תגובה· איטום גג איסכורית גדול
(גבי)שלום אבישי,
תודה על המחמאות לאתר.
גגות איסכורית נאטמים עם חומרי איטום משחתיים גמישים שמסוגלים לגשר על פני התזוזה בחיבורים שבין הלוחות. לפני האיטום מבצעים טיפול נגד חלודה לראשי ברגים ולמקומות נחוצים אחרים. את המשטח כולו מקובל בד"כ לאטום בחומרים פוליאוריטניים משחתיים על בסיס מדללים, ואפשר להשתמש גם בחומרים פוליאוריטניים על בסיס מים, אם שיפועי הגג תקינים לגמרי. (ראה מאמר על איטום גגות קלים, גגות איסכורית, פח, אסבסט).
לשאלתך: יריעות PVC הן פתרון מצוין לגגות קלים הן מהבחינה המקצועית והן מבחינת עלות- תועלת (מצחיר למ"ר). ניתן גם להניח מתחת ליריעות לוחות בידוד (קלקר) שמיועדים לגגות איסכורית ולקבל בידוד תרמי טוב אשר אף מפחית את רעשי הנקישות של טיפות הגשם בחורף.
מומלץ תחילה לבחון בשטח את מיקומן של הנזילות ואת מצבו הכללי של הגג.
נשמח לעזור הלאה בכל שאלה.
בברכה,
גבי
06.02.2018 23:15חלון חדשהוספת תגובה· בהנחה שהפח חלוד במקטעים ובחדירות ברגי העיגון
(חגי שושני)בהנחה שהפח חלוד במקטעים ובחדירות ברגי העיגון,
ובידיעה שחלודה מתרחשת הן בחלקו העליון והן בחלקו התחתון של הפח,
ובידיעה שחלודה מתנפחת פי 8 לערך לעומת הפלדה המקורית, והתנפחות זו עלולה לגרום לכשל של כל איטום, מומלצת מערכת שימור-איטום הכוללת מעכב קורוזיה:
- ניקוי בלחץ מים
- פריימר "ממיר חלודה" עם מעכב קרווזיה בריסוס
- "ציפוי ארכיטקטוני" (צבע גמיש ועמיד עם מעכב קורוזיה) בריסוס
במידה ויש בפח חורים גדולים - יש לטפל בהם באופן פרטני לפני מערכת השימור-איטום.
בהצלחה
06.02.2018 06:01חלון חדשהוספת תגובה