הוספת הודעה חדשה
  • · איטום מרפסת

    (יפה)

    יש לי רטיבות בתקרת סלון. הזמנתי קבלן איטום הוא טוען. שהרטיבות ממרפסת מעל הסלון וצריך לאטום את המרפסת. הציע לי איטום בחומרי איטום.  או היריעות ביטומניות.  רציתי לדעת מה עדיף ??? בנוסף. המליץ על יריעות 5 מ״מ לבן. אשמח לדעת מה עדיף לבן או שחור.  נקודה נוספת הוא מתכוון להדביק את הריצוף החדש ישירות על היריעות.    האם זה נכון לעשות את זה ??? גודל המרפסת 30 מ״ר  מרפסת פתוחה.    אשמח לתשובות 

    • · חומר לאיטום מרפסת

      (גבי)

      שלום יפה,

      באופן כללי עדיף לאטום מרפסות גדולות או בינוניות (כשלך) עם יריעות ביטומניות, מעל גבי שכבת זפת חמה, כמתואר במאמר על איטום מרפסות וגגות מרוצפים עם יריעות ביטומניות.

      לאחר הרמת הריצוף כולו יש לבחון את מצבן של היריעות הקיימות. אם מצבן מוטל בספק- מומלץ להסירן לגמרי ולאטום ביריעות חדשות. במקרים שבהם מצבן של היריעות יתגלה כתקין לגמרי (כלומר שהן מולחמות וצמודות ממש היטב לכל השטח) אפשר לשקול איטום מעליהן עם חומרי איטום משחתיים, על בסיס ביטומני (כגון "12A" - ביטום) או ביטומני-פוליאוריטני, או פוליאוריטני (כגון "מריסיל 250" למשל).

      בנוגע לסוג היריעות:  לא ברור משאלתך מה יהיה עובי המילוי בין הריצוף ליריעות. אם לא יהיה מספקי גובה- יריעות בעלי גימור אגרגט ("יריעות לבנות") יכולות להיות טובות יותר מבחינת אחיזת הטיט / הדבק מעליהן. אך יש לבחון זאת בשטח מכיוון שהדבקה ישירה מעל יריעות יכולה להיות בעייתית, ככל שעובי המילוי יהיה דק יותר.

      בברכה,

      גבי

      • · איטום מרפסת

        (יפה שרירא) → אתה נמצא כאן

        תודה רבה על המענה המהיר והמפורט. הנציג של חברת האיטום אמר לי שהם משתמשים בדבק בין הריצוף ליריעות. האם תוכל  להמליץ מה עובי שכבת הדבק המומלצת במקרה כזה? אם משתמשים בטיט מה עובי השכבה המומלץ? ובכלל האם יש עדיפות לדבק או לטיט במידה ושמים יריעות לבנות

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן