הוספת הודעה חדשה
  • · איטום גג באמצעות חומר פוליאוריתני

    (אבא)

    היי,

    גג שנאטם לפני כ 5 שנים. באזור מסוים יש נזילות. מעוניין להוסיף שכבת איטום באמצעות חומר פוליאוריטני. 1) האם זה מתאים 2) האם חומר של וינקלר 2021 הוא חומר טוב לבעיה 3) המלצתכם על החומר הטוב ביותר? טוב = לא יהיו נזילות ויחזיק מעמד זמן מירבי.

    תודה

    אבא

    • · איטום מחדש של גג באמצעות חומרי איטום פוליאוריתאנים

      (גיורא)

      שלום אבא,

      1.חומרי איטום משחתיים על בסיס פוליאוריתאני מצויינים לאיטום גגות ומתאימים לחלוטין לתנאי מים עומדים.  העדיפים מבין סוגי החומרים הפוליאוריתאנים הם אלה על בסיס ממיסים (מותגים נפוצים- מאריס 250,היפרדסמו LV, בוסקוסיל PUX, פוליסיל ועוד) מכיוון שהם עמידים לגמרי בתנאי רטיבות מתמדת / שלוליות וחזקים יותר מותגים על בסיס מים (למשל - סיקה 560).

      2. חומרי איטום על בסיס אקרילי וחומרים פוליאוריטניים על בסיס מים עמידים פחות בתנאי מים עומדים (שלוליות) ואינם מתאימים לגגות בעלי שיפועים לקויים.(המוצר שציינת הנו על בסיס מים גם כן).

      . 3.אם יש ביכולתך ליישם באופן מוקפד ומקצועי חומרי איטום משחתיים המלצתי היא על חומרים פוליאוריתאנים על בסיס ממיסים. חשוב רק לדעת שבכל מערכת איטום לא מדובר בחומר אחד בלבד אלא במפרט טכני הכולל מספר שלבים וחומרים משלימים.

      שלבי העבודה העיקריים במערכת איטום כזו - ניקיון וייבוש השטח,ייישום שכבה מקשרת, יישום שתי שכבות ואיטום פרטני של מקומות רגישים לתזוזה באמצעות מסטיק איטום.

      משך הקיום של שכבת האיטום מותנה במפרט הטכני שיושם - בעובי הסופי ובהרכב השכבות. להארכת משך הקיום ניתן להוסיף שכבות איטום ואף שכבת מגן של פוליאוריתאן אליפאטי, אם כי לרוב אין בכך צורך.

      בברכה, גיורא

      • · winkler one & winkler one vertical

        (אבא)

        תודה על התשובה. שאלת המשך - מה דעתכם על החומר וינקלר וואן ו ווינקלר וואן ורטיקל. לפי הפרסום שלהם   https://www.sealit.co.il/product/one-%d7%97%d7%95%d7%9e%d7%a8-%d7%94%d7%90%d7%99%d7%98%d7%95%d7%9d-1/

        אין צורך בפריימר וניתן ליישם אותם על גגות לחים ורטובים. לפי הכתוב "כמעט 100% מוצקים, כלומר ללא סולבנטים או מים", האם זה טוב/רע ?

        תודה מראש

        אבא

         

        • · תשובה

          (גיורא) → אתה נמצא כאן

          שלום אבא,

          אוכל להמליץ רק על חומרים בהם צברתי ניסיון במשך שנים ואשרלגביהם אוכל להמליץ או לפרט לגבי מגבלותיהם, יתרונותיהם וחסרונותיהם .

          לצערי מותג חומר האיטום שציינת - מותג זה אינו מוכר וגם לא ידוע לי (לא מפורט באתר היצרן)   לאיזו משפחה כימית הוא משתייך  ,ולכן לא אוכל לחוות דעה לכאן או לכאן.

          בברכה, גיורא

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן