הוספת הודעה חדשה
  • · איטום קרמיקה קיימת במקלחת

    (אבנר)

    שלום, המקלחת שלי נבנתה לפני כמה שנים, לוחות גבס, מעליהם איטום, דבק, קרמיקה, רובה, וסיליקון בחיבורים לאגנית. למרות הכל ולמרות חידוש של הסיליקון עדין לפעמים רואים רטיבות בצד השני של הקיר (מעבר ללוח גבס, צמר סלעים ולוח גבס נוסף).

    האם יש חומר שניתן למרוח מעל הקרימקה והרובה, משהו שקוף כזה שיאטום באמת הכל?

    תודה

    • · איטום קיר קרמיקה במקלחון

      (גבי) → אתה נמצא כאן

      שלום אבנר,

      הפתרון המקצועי הוא כמובן לאטום את הקיר היטב לפני שמדביקים מעליו את הקרמיקה. נסיונות אטימה מאוחרים יותר באמצעות תיקון הרובה בין האריחים יכולים להצליח אך בד"כ ידרשו איטומים חוזרים ונשנים במהלך השנים. 

      אם הרובה אטומה כעת לגמרי בדוק את האיטום סביב הברזים בקיר וסביב נקודת הניקוז ברצפה, ואטום שם במסטיק פוליאוריטני או סיליקון.

      לשאלתך: ישנם חומרים פוליאוריטנים שקופים שניתן למרוח מעל הקרמיקה, אך המראה של הקיר ישתנה לגמרי והוא יהיה מצופה במעין שכבת צבע שקופה. בנוסף לכך גם לא ברור כמה זמן יכול להחזיק בצוע שכזה מכיוון שהחומר אינו מיועד לעמוד בפני מים רותחים וכדומה. 

      חומרים אחרים כגון סילרים שקופים יכולים לעזור לצורך מניעת ספיגת רטיבות ברובה עצמה, אך ספק אם יחזיקו מעמד לאורך זמן תחת תנאים אלו.   אם אינן מעונין לבצע איטום מקצועי מלא שכרוך בהסרת הקרמיקה מהקיר (ואולי גם מהרצפה) פשוט בצע תיקון יסודי לרובה ולאיטום בהיקפם של הברזים ותחת חיבורי קיר-רצפה באמצעות סיליקון או מסטיק פוליאוריטני (למשל "סיקפלקס 11FC").

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן