הוספת הודעה חדשה
  • · נזילה אפשרית מרווח בין המעקה למשטח הגג

    (עדינה)

    שלום, אני גרה בקומה 4 בבניין בן 6 קומות. בגשם הממושך השנה התגלתה רטיבות בתקרת דירתי שטיפטפה במשך מס' ימים. טרם הזמנתי בעל מקצוע אבל מנסיון של מגורים בקומה עליונה בעבר הבנתי שיש צורך לראות אם יש סדקים במעקה הגג. משטח הגג אטום ביריעות ביטומניות אבל יש רווח בין משטח הגג למעקה, ז"א אין מפגש ישיר ביניהם. בנוסף ראיתי חיבור של כבלים למעקה הגג שמכוסים ע"י גגון פח, אבל מהצדדים חשופים לגשם. האם יתכן שמים מחלחלים מהחיבור בין הגג למעקה וחודרים לדירה בקומה 4 אבל "מדלגים" על קומות 6 ו-5 ? האם נכון להלחים יריעות בין משטח הגג למעקה כך שיעלו על המעקה עד גובה מסויים ? תודה, עדינה

    • · רטיבות בדירה שאינה מתחת לגג

      (גיורא)

      שלום עדינה

      במקרה שמופיעה רטיבות בדירה שאינה נמצאת מתחת לגג ושלא נמצאים סימני רטיבות בדירה שמעליה,                               סביר ביותר שמדובר בליקוי הנפוץ שבמסגרתו מי גשם חודרים לתוך צינור כלשהו שמתעל דרכו סוג של תשתית המגיעה מהגג לדירתך או אף לדירה שמעליך.

      צנרת כזו יכולה להיות צנרת מתעלת כבלי חשמל לדודי שמש, צנרת תיעול של צינורות מים פלסטיים מסוג "פקס:" או צנרת תיעול של כבלי תקשורת או אזעקה וכו..

      לפתרון הבעיה רצוי לזמן איש מקצוע שהתמחותו הן באיבחון והן בתיקון ליקויים כאלה, שכן לא תמיד התמחויות אלה חופפות.

      חשוב גם לציין שאין באמת דרך או מכשיר שבעזרתם ניתן לקבוע באופן חד משמעי את הליקוי או הליקויים הגורמים לרטיבות מסויימת- האופן היחיד שבו ניתן להתגבר על ליקויים הוא בתהליך של ניסוי וטעיה הכולל אבחנה, תיקון ומעקב.

      בברכה, גיורא

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן